weekend is over once again

publicerat i life in california;
Hej världen! Ännu en helg har sprungit förbi. Jag förstår inte hur fort det går. Igår imorse spenderade ajg hela morgonen framför datorn, med flera viktiga saker att få ordning på. Sedan började jag jobba vid två. Jag och barnen spelade först Clue vilket barnen älskar att spela. Efteråt åkte vi och spelade minigolf vilket barnen aldrig spelat förut, vilket de älskade att spela även. Vi åkte till stoneridge mall efteråt och åt middag, då det blev CPK vilket är barnens favorit. Väl hemma såg vi på film, innan barnen somnade gott. Efteråt kom Vendla hit till mig och vi såg på skräckfilm.
Idag åkte jag, Vendla och en annan svensk au pair till IKEA och åt lunch, självklart blev det köttbullar. Bilen rullade sedan till Livermore Outlet, där vi spenderade tre timmar. Jag körde sedan hem dem och jag mötte upp Annon för sushi i Danville. Har nu efteråt sittat ute med familjen och pratat lite och bara umgåtts. Nu är det dags för sängen, kram på er!

Kommentera inlägget här :