wednesday

publicerat i life in california;
Tre dagar av denna vecka har passerat. I måndags var det karate som vanligt. Igår så var Anna här på dagen och umgicks. Sedan på eftermiddagen var det playdate med vänner till barnen. På kvällen mötte jag upp Vendla för frozen yogurt. Idag så jobbade jag på morgonen, sedan åkte jag och klippte mig vid min fantastiska frisör som gör mig alltid lika nöjd. Efteråt spenderade jag tid med hunden och myste. Barnen slutade tidigt idag så vi tog en promenad med hunden, sedan läxor och karate. Kvällen har spenderats med middag och spelat spel med familjen. Nu skall jag ta tag i min tvätt som stått i två dagar, dricka thé och se på Solsidan. 
Två arbetsdagar kvar på denna vecka - sedan spenderar jag helgen vid Carolin i Monterey vilket skall bli supermysigt. Vädret har även förresten varit strålande sol och fyrtio grader. Men idag var det "bara" 22 vilket var väldigt skönt. Vi hörs snart igen - kram!
 

Kommentera inlägget här :