the body shop

publicerat i au pair-tips;
Jag vill ge ett tips till er: The Body Shop's schampo och balsam. Sedan jag flyttade till USA har jag haft problem med att hitta saker som passar till mitt hår. Detta har blivit räddningen - nu kan jag gå tre dagar utan att tvätta håret och utan att använda torrschampo. Det är verklien fruktansvärt bra! Läppbalsamet är även något av det bästa jag testat - The Body Shop är verkligen bra produkter.Betalade 10$ för både schampo och balsam. 8$ för läppbalsamet.

Friyay är här! Veckan har ändå gått rätt fort. Barnens schema har varit detsamma som varje vecka, karate, läxor, och mys. Sedan har jag varit på au pair möte vilket var trevligt. Igårkväll träffade jag även upp en ny svensk au pair för frozen yogurt, vilket var två jättetrevliga timmar. Väldigt enkel att prata med. Idag jobbade jag på morgonen, har sedan gjort tvätt. Dricker nu en vaniljkaffe och gått igenom bilderna ifrån helgen. Denna helgen blir jobb hela dagen imorgon, och sedan kanske träffa Carolin på söndag. Skall iallafall njuta av sovmorgon! KRAM

Kommentera inlägget här :