a new week.

publicerat i life in california;
photo from instagram.
 
Hej världen! Nu har jag varit borta en hel vecka - men dagarna har gått i ett. Förra veckan flyttade ju en liten valp in i hushållet, så har varit fullt upp att få det att fungera. Och i fredags kom Nathalie hit och stannade tills igår, vilket har varit en jättebra helg - kommer mera bilder och text om vad vi gjorde.
Igår jobbade jag på morgonen, sedan spenderade jag dagen med Nathalie tills vi plockade upp barnen och sedan lämnade jag henne vid tåget. Efteråt åkte jag och barnen till starbucks och gjorde läxor, sedan blev det karate i två timmar. Kvällen spenderade jag sedan med facetime med Carolin i två timmar. Idag jobbade jag på morgonen, sedan åkte jag till stallet i två timmar. Blev sedan skype med mamma och liten promenad med hunden, innan jag hämtade barnen och spenderade eftermiddagen hemma med lek. Nu ska jag dricka thé och sedan sova - imorgon blir det jobb och sedan au pair möte. KRAM!

Kommentera inlägget här :