wednesday again

publicerat i life in california;
picture from the weekend.
 
Hej Sverige! Halva veckan har passerat. Igår var det som sagt lek hela eftermiddagen, vilket var mysigt. Idag jobbade jag på morgonen, sedan så spenderade jag mina lediga timmar med att promenera hunden, läsa ut boken jag började på i tisdags (så bra!) och så hämtade jag barnen vid halv två. Vi gjorde läxor hemma och åt snacks innan vi spelade lite monopol. Efteråt åkte vi till karate och sedan hem för middag och mera monopol. Vi såg lite tv innan jag läste för barnen och de gick och la sig. Världens finaste ungar! Nu dricker jag lite te och ser på "Welcome to Sweden" innan det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon väntar ensamtid med den lilla då den äldsta är borta tills kvällen med skolan! Kram på er!

Kommentera inlägget här :