the notebook

publicerat i life in california;
ny skrivbok - target 7$
Hej allihopa. Veckan springer på och har varit mycket. Barnen är lediga ifrån skolan från 12 på dagarna vilket innebär att jag jobbar mer. I måndags blev det klippning för barnen och karate. Igår åt vi lunch ute, köpte sedan pyssel och spenderade eftermiddagen med att pyssla halloween dekorationer och lek. Idag blev det årlig kontroll för dem, sedan glass och nu är set karate. Väntar på att sen skall sluta om tjugo minuter. Mina kvällar har jag spenderat med Vendla, vi har druckit thé och ätit frozen yoghurt. Ikväll skall jag träffa Amanda och Vendla för starbucks. 
Sedan är det två dagar kvar till helg! Dagarna blir med det vanliga, playdate och karate. Och helgen spenderas med lite jobb på lördagkväll, hippy tree igen då jag älskar Sausalito, träffa Amanda och sova ut. Blir en bra helg! Kram!

Kommentera inlägget här :