rainy weekend

publicerat i life in california;
Hej världen. Måndag eftermiddag här och jag sitter på 2 timmars karate - så tänkte jag kunde kika in och skriva några rader. Helgen har passerat och det har varit en bra sådan, regnat fruktansvärt mycket men det har faktiskt varit mysigt! I lördags spenderade jag morgonen i sängen, sov ut och såg sedan serie. Vid lunchtid åkte jag med min familj till a pumpkin patch. Där valde vi ut pumpor, gick cornmaze som var gigantisk och njöt av familjetid! Efteråt var vi hemma och bara umgicks innan jag åkte vidare till Vendla för tacos och sleepover. 
Igår vaknade jag vid tio, vi åt frukost innan vi gjorde oss iordning och begav oss ut i regnet. Vi åkte till ett nyöppnat café som är europeiskt inspirerat och var väldigt mysigt. Spenderade någon timme där innan vi åkte till stoneridge för shopping. På kvällen blev det sedan det godaste pizzan jag ätit i USA och efteråt bio då vi såg "the girl on the train" - jättebra film. Dagen idag har varit som alla andra måndagar, läxor och karate med barnen. Ikväll blir det tidigt isäng! Kramar

Kommentera inlägget här :