new jacket

publicerat i life in california, new in;
- jacka från H&M 39$
Hej världen. Satte precis på Welcome to Sweden med en kopp thé bredvid mig. Idag är en väldigt seg dag - jag menar, alla dagar kan inte vara fantastiska. Har bara känt mig väldigt trött och huvudvärk. Efter jag hade lämnat barnen imorse i skolan blev det FaceTime med pappa och sedan skrev jag ut alla mina flygbiljetter inför min semester med Carolin som är om tre veckor! Sedan blev det en nap innan jag hämtade upp barnen vid halv två. Eftermiddagen spenderades med snacks och läxor, sedan spelade vi Clue innan vi åkte till karate och var där. Avslutade kvällen med en god middag och nu är jag här - i sängen. Imorgon väntar det starbucksmys med den lilla och läxor efter skolan, blir en bra dag! KRAM
 
 

Kommentera inlägget här :