fridayfeeling

publicerat i life in california;
 
 
Godkväll världen. Har precis landat i sängen med Welcome to Sweden i bakgrunden. Har varit vid Emilia med mina svenska tjejer och spelat kort, blev även en tur till target för lite halloween inspiration då det väntar bakom hörnet. Idag under mina lediga timmar blev det mys med hunden, grey's-tittande, lunch med Vendla och tvätt. Regnet har även kommit till Kalifornien - även om det är blött och jobbigt med två barn så är det ganska skönt att se regn efter flera månader utan. Och självklart blev det en varm choklad till det! Igår var jag ute på en lång promenad med hunden. sedan på eftermiddagen blev det mys med min lilla då vi åkte till ett smoothieställe, lekte hemma innan vi hämtade den äldsta som varit på utflykt.
Imorgon väntar en skön sovmorgon, skall bli så himla skönt! Sedan blir det aktiviteter med familjen innan jag skall på tacokväll. Detta blir en bra helg. Kram på er!
 

Kommentera inlägget här :