- hippie tree again

publicerat i life in california;
Hej världen. Tisdagen är här och det innebär att ännu en bra helg har passerat. I lördags umgicks jag med Amanda och Emilia, vi åt lunch tillsammans och var vid stoneridge mall. Sedan på kvällen jobbade jag, filmkväll med barnen innan jag la dem och Vendla kom hit för sleepover med film. I söndags åkte jag, Amanda, Emilia, Vendla och Helen till hippie tree och Sausalito - en av mina favorit platser! Där blev det först hippie tree, sedan åkte vi till Sausalito för lunch och fika innan vi tittade på airshow de höll i SF. Sedan åkte vi hemåt, där vi åt på In N Out och ett besök vid target och frozen yogurt innan jag landade hemma på kvällen efter en jättebra helg! 
 
Igår var det jobb i vanlig ordning, mitt på dagen träffade jag Vendla för sushi och prat innan jag hämtade barnen och vi åkte på karate. Nu på morgonen har jag gjort mina sysslor såsom handla och tvätt - i eftermidddag blir det lek hemma med barnen. Hoppas allt är bra med er i Sverige! KRAM

Kommentera inlägget här :