- apple pie

publicerat i food, life in california;
Hej allihopa! Måndag morgon här - har lämnat av barnen i skolan och tagit en dusch, skall nu ordna med tvätten och sedan bara vara. Helgen har varit jättebra! I lördagsmorse reste mina värdföräldrar iväg så en helg med mormorn och barnen väntade. På lördagen åkte vi till farmers market och handlade grönsaker. Sedan blev det lunch ute och efteråt blev det att kolla på gamla bilar med barnen. På eftermiddagen bakade vi äppelpaj, kakor och gjorde egen lemonad innan vi såg på E.T. På kvällen blev det middag ute innan barnen somnade gott. Efteråt kom Vendla till mig och sov över. Igår blev det soffmys på morgonen med Harry Potter innan vi åkte till IKEA för lunch och godis. Vi gick även runt och kollade och spenderade tre timmar där, var kul att få visa lite svensk kultur för dem. Sedan blev det LCC-möte i en park innan jag tog min äldsta till tennis och vi avslutade kvällen med spel. 
 
Hoppas ni mår bra! KRAM
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

Gott :D

2:a kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

gud va gott

Svar: Det var de :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :