perfection

publicerat i life in california;
Min talangfulla vän Emilia målade denna! Så himla fin!
 
Hallå allihopa! Måndag kväll här och jag har varit vaken sedan 4.30 på morgonen, vi ställde om klockan till vintertid i helgen så min kropp känner av det! Det har varit en bra helg. Fredagen spenderades med sleepover med Vendla. På lördagen blev det svenska pannkakor med familjen innan vi åkte och hikeade i två timmar. Eftermiddagen spenderades med att spela basket och parken innan vi åkte och åt middag på CPK. Lika gott som alltid! Jag såg sedan finn innan jag somnade gott. Igår vaknade jag vid nio. Skypade med mamma innan jag träffade Vendla och Amanda för brunch, blev en tur förbi francesca innan jag åkte tilll parken och gosade med hunden. Sedan blev det middag på kvällen med 9 vänner på cheesecake factory, självklart en cheesecake även. Idag vaknade jag tidigt som sagt - gjorde luncher och förberedde barnen för skolan. Sedan blev det en kaffe på starbucks med en vän innan det blev biltvätt, lämna kläder för personer i nöd och packa/tvätta inför semester på torsdag. Ser så fram emot att resa med Carolin i två veckor! KRAM

Kommentera inlägget här :