Happy Halloween

publicerat i life in california;
Happy Halloween ifrån USA! Jag har precis landat i sängen med en kopp thé efter att ha gått trick or treat med barnen, lika kul som ifjol att se dem vara helt uppspelta över att springa till hus till hus. The grandparents har även varit här och ätit middag. Så en bra kväll har det varit! Eftermiddagen med barnen spenderades med massor av olika spel. 
Helgen min var jättebra även. I lördags umgicks jag med familjen på dagen, vi åkte till ett ställe och klättrade på klätterväggar. Så himla kul aktivitet! På kvällen kom Emilia hit och vi gjorde oss iordning tillsammans då jag var Cruella De Vil och sedan åkte vi på halloweenfest, var en lyckad kväll! Igår hämtade Vendla upp mig och vi åkte och åt lunch på ett jättegott ställe. Sedan blev det donut på dunkin donut och efteråt lite shopping i walnut creek. Kvällen avslutades med pizza och efteråt häng vid Vendla. Nu skall jag sova, kram!

Kommentera inlägget här :