cozy wednesday

publicerat i life in california;
Min favorit!
Halva veckan har passerat! Har varit en bra dag. Började morgon med jobb, efter att jag lämnat av mina goingar mötte jag Vendla för en morgonkaffe. Efteråt blev det frisören för att fixa till nacken och efteråt en tur till target där jeans inhandlades och andra småsaker inför min semester nästa vecka. Hämtade sedan upp min äldsta då min lilla hade playdate, vi åkte till en affär och sedan till starbucks för läxor och mys. Efteråt åkte vi alla tre till karate. Väl hemma lagade jag middag som familjen sedan åt tillsammans. Har spenderat kvällen med en varm dusch, te och serien midnattssol som är en kriminalare från svt. Skall krypa i säng och sova. Imorgon slutar barnen redan vid tolv och eftermiddagen är full med aktiviteter vi skall göra tillsammans. Blir en mysig dag! Kramar!
 

Kommentera inlägget här :