Chicago day 2&3.

publicerat i travels/trips;

Hallå världen! Söndagkväll min tid och sitter på flygplatsen - om två timmar flyger vi vidare till Las Vegas för 3 dagar där! Skall bli skönt att komma tillbaka till värme, varit minusgrader i Chicago och jag har frusit = jag har bott förlänge i Kalifornien.
Jag har iallafall haft fantastiska dagar i Chicago, vilken stad. Jag är förälskad i den. Igår sov vi ut, innan vi gick ut på brunch för typisk Chicago mat. Efteråt blev det promenad i staden, vi hamnade vi Navy pier där vi åkte en båttur vilket var iskallt men intressant. Efteråt köpte jag skor jag letat efter ett tag, innan vi landade på ett deep dish pizza ställe vilket är typiskt Chicago mat också. Fruktansvärt gott! Vi traskade sedan till en bar där det blev drinkar sent på natten. Idag vaknade vi sent igen, men oj vad skönt det är att inte ha ett alarm som ringer. Vi gjorde oss iordning och sedan gick vi till ett brunchställe! Blev varm choklad, juice, omelett, nutella pannkakor. Så himla gott. Eftermiddagen blev en promenad innan vi tog en uber till flyget där vi väntar nu! KRAM

Kommentera inlägget här :