almost weekend

publicerat i life in california;
Hej världen! Samma sak idag, sitter här i sängen och ser på film med en kopp thé bredvid mig. Idag efter jag lämnat barnen åkte jag till starbucks och träffade Vendla för en varm choklad. Efteråt fixade jag hemma innan jag hämtade barnen vid tolv som slöt tidigt. Vi åkte för lunch ute och sedan frozen yogurt, efteråt lämnade vi godis vid tandläkaren då de får pengar tillbaka för varje pound, sedan handlade innan vi åkte hem och gjorde läxor, spelade spel, spelade basket ute och bara myste. Såg lite Robin Hood innan vi spelade ännu mer spel, vi läste sedan innan jag nattade dem. Imorgon är det fredag och en arbetsdag väntar innan jag skall umgås med Vendla! Och i helgen blir det en ledig helg med middag med vänner och mysdag med familjen. KRAM!
 

Kommentera inlägget här :