wednesday.

publicerat i life in california;
one more from mexico.
Hej världen! Onsdagen har snart redan passerat, denna vecka har gått fort. I måndags jobbade jag och tränade. Igår var det min värdmammas födelsedag, så jag och barnen firade henne på morgonen med kaffe och sång. Sedan åt jag lunch med en vän innan jag jobbade hela kvällen. Efter barnen lagt sig kom Carol hit och åt glasstårta och såg film med mig. Idag jobbade jag på morgonen, sedan sov jag en stund, skypade med pappa och på eftermiddagen var det simning och karate. Åt en god middag med familjen innan jag för en stund sedan landade i sängen med thé. Skall se ett avsnitt serie sedan sova, har varit så himla trött denna vecka så skall försöka sova i tid.
Nu är det två arbetsdagar kvar innan en helg med min vän Sofie som var au pair här ifjol kommer hit och spenderar helgen med mig, skall bli himla kul att ses igen. Så en utgång, au pair cruise står på schemat för helgen. Kommer bli en bra helg! Nu skall jag krypa ner i sängen - KRAM!

p.s. Jag hade även 1,5 år i måndags i USA - så glad och tacksam för att jag är vid finaste familjen!♥

Kommentera inlägget här :