mexico day 3

publicerat i travels/trips;
Tredje dagen i Mexico vaknade vi upp vid halv tio och åt frukost. Sedan packade vi väskan och gick till stranden, till samma ställe som dagen innan - Mango Deck. Vi åt sedan en god lunch bestående av quesadillas och guacamole. På eftermiddagen tog vi en båttur (bilderna är från där). Det var en timmas tur där vi såg massor av klippor, en säl som hoppat upp på en båt med mera. Var jättemysigt! Efteråt gick vi till hotellet, där åt vi middag och sedan gjorde vi oss iordning. Vi bestämde oss för att gå ut på klubben igen även om vi skulle flyga dagen efter. Vi kom hem halv fem - efter att ha haft en amazing kväll ute. Jag hade verkligen jättekul och fötterna värkte efteråt av all dans. Cabo San Lucas Downtown är verkligen har verkligen klubbar ni måste besöka! Sedan somnade vi gott.

Morgonen därpå åt vi frukost och packade ihop innan vi tog shuttle till flyget. Vi åt lunch på flygplatsen innan vi sedan flög till San Francisco vilket tog tre timmar. Sedan var jag hemma efter en fantastisk resa!