lazy day

publicerat i food;
hur min morgon såg ut...
 
Hej världen. Som jag sa så gjorde jag mitt engelska examination i måndagsnatt - det gick okej. jag är nu klar med kursen och gick ut med ett betyg som jag är rätt nöjd med. Men de största är hur stor skillnad min engelska är ifrån gymnasiet, språket är inte något problem. Igår jobbade jag på morgonen, lämnade barnen i skolan och handlade. Efteråt sov jag i tre timmar, då jag inte somnade förrän vid halv tre på måndagsnatten. Sedan hämtade jag barnen och åkte till Walnut Creek där det var playdate och läxor som väntade. Igår somnade jag framför Lyxfällan redan vid nio och sov mig igenom hela natten. 
Idag jobbade jag på morgonen, tog barnen till skolan sedan har jag gjort klart min weekend-class läxa med en latte och jordgubbar på sidan. Skall nu äta lite lunch innan jag hämtar barnen då simning och karate väntar på eftermiddagen. Hoppas ni mår bra, kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av a n n i k a:

Gott!

Kommentera inlägget här :