I'm back in Cali

publicerat i life in california;
I'm Back! Vilka fantastiska dagar i Mexico jag har haft, jag kommer göra inlägg och berätta mer om det senare. Med det var en otrolig resa! Jag kom iallafall hem igår vid halv åtta. Jag åt då middag med mina värdföräldrar, de hade grillat så var så gott efter dålig mat i Mexico. Sedan packade jag upp och tvättade. Somnade sedan sent och vaknade innan sex, magen har gjort ont. Hade en mysmorgon med den äldsta då han vaknade tidigt, sedan skynda att göra båda barnen iordning och sedan skola. Jag har under morgonen tvättat ännu mera, sett på lyxfällan och skall nu åka iväg för att handla lite på target och sedan möta Sara för en kaffe, skall bli mysigt! Fint väder här idag - perfekt. Hoppas ni mår fint, KRAM! <3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Renée Risberg:

Jag har en liten fråga, vad hade du med för presenter till barnen/familjen när du kom till dem? Skulle vara intressant med lite tips :)

Svar: Jag hade Gotlandstema för jag ville visa min kultur/stad! /) Till mina föräldrar hade jag med en ljusstake som ser ut som ringmuren + gotlands te + salmbärssylt. Till barnen hade jag t-shirts de stod Gotland på med fina tryck och lego :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :