food.

publicerat i food, life in california;
i tisdags lagade jag fylld paprika med texmex-köttfärs, det blev så himla gott.
recept här
 
Denna vecka har trampat på rätt fort. Det är redan torsdag! I tisdag gick jag upp 6.45 och tränade innan jag började jobba, sedan hade jag den lilla tills halv tolv då vi under den tiden gjorde tvätt och handlade. Efteråt skypade jag innan det var dags att hämta barnen igen och åka till Walnut Creek för playdate och läxor i sin vanliga ordning. På kvällen blev det god middag med familjen. Igår jobbade jag på morgonen, sedan åkte jag till starbucks och satt där i 3,5 timme och pluggade inför min examination som jag har nästa vecka. Sedan hämtade jag barnen och vi spelade massor av spel innan det var dags att åka till karate. 
Idag jobbade jag på morgonen, har sedan varit på en timmes powerwalk, duschat och tvättat och har nu tre timmar innan det är dags att hämta barnen då en dag i Walnut Creek väntar igen. Hoppas ni mår bra! Kram

Kommentera inlägget här :