skirt.

publicerat i life in california, new in;
H&M 8$ (org. 15$)
Hej allihopa! Måndag förmiddag är här, och jag jobbade två timmar imorse. Var en bra morgon med barnen! Har handlat och tvättat och skall strax ta mig ut för en löprunda. Eftermiddagen kommer bestå av karate och läxor. Blir en bra dag!
I helgen har jag mestadels bara varit. I lördags kom Carolin hit vid lunchtid, vi målade naglarna och bara pratade innan vi åkte till Stoneridge då jag behövde nya leggins, snubblade även över en sådan himla fin kjol ifrån H&M så den fick följa med mig hem. Sedan började jag jobba men Carolin var med mig hela kvällen. Så vi gjorde easter hunt med barnen, spelade spel, åt pizza och såg film. Sedan såg jag och Carolin skräckfilm. Igår vaknade jag vid nio, var hemma tills två och bara städade rummet, tvättade och såg serie. Åkte sedan till Carolin och umgicks innan jag hämtade upp Sara och åt middag på CPK. Var en väldigt skön helg! Hoppas ni mår bra och haft en fin påsk! Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

snygg!

Kommentera inlägget här :