easter present from home ♥

publicerat i new in;
Jag har världens bästa mamma. En påskpresent kom på posten idag. Massor av lösgodis med alla mina favoriter, ett nagellack jag önskat mig och ett linne. Det värmde så mycket i hjärtat, vad jag saknar dig mamma.
Klockan är halv tolv på natten och datorn har strulat senaste tre timmarna, äntligen fungerar den igen efter massor av uppdateringar så har knäppt på en serie och skall sova om en stund. Har haft en bra dag idag! Hade båda barnen tills åtta då vi lämnade av den äldsta i skolan. Sedan åkte jag och den lilla till starbucks, sedan till target där jag köpte påskpresent då vi skall ha easterhunt imorgon, efteråt handlade vi innan vi åt lunch och sedan lämnade jag av honom i skolan. Mötte upp Sara och åt frozen yoghurt och pratade i två timmar innan jag hämtade den lilla igen och vi åkte på karate då han testade för nytt bälte idag, så himla stolt över honom. Och gläjden i mig när han klarade det och kom och tackade mig för att jag alltid är med honom och kör honom, min lilla. När vi kom hem slöt jag jobba, så jag åt middag, färgade håret, pluggade engelska och målade naglarna samtidigt som jag ätit godis och druckit thé. En skön fredag - välbehövlig fredag. Imorgon skall jag umgås med Carol sedan jobba, kram!

Kommentera inlägget här :