short hair

publicerat i life in california;
Hej världen. Igår var min lilla hemma ifrån skolan då han inte kände sig kry, så efter att vi lämnat den äldsta i skolan åkte vi till doktorn och kollade upp honom vilket visade sig vara allergi. Efteråt åt vi lunch innan han fick följa med mig till frisören då jag hade en bokad tid, jag klippte håret kort efter att ha tröttnat på att ha långt. Trivs så himla bra i det. Efteråt hämtade vi den äldsta då det var aktiviteter för honom, först simning och sedan karate. Väl hemma blev det en god middag med värdmamman innan jag somnade redan vid nio. 
Idag vaknade barnen vid sju, blev frukost och sedan lämnade den äldsta i skolan. Hade sedan den lilla tills halv tolv, vi handlade, spelade spel och åt lunch ute i solen. Efteråt mötte jag upp Sara för frozen yogurt i solen. Blev sedan spontant ledig - så jag har tagit en dusch, tvättat då vi äntligen fått en torktumlare igen då våran varit trasig i en vecka. Skall nu förbereda mat och sedan bara se film ikväll. KRAM.

Kommentera inlägget här :