red red red

publicerat i life in california, new in;
charming charlie - 8$ (org. 25$)
 
Onsdag! Halva veckan har gått. Imorse jobbade jag två timmar, sedan mötte jag upp Sara för starbucks och prat. Jag gick även in på charming charlie och jag gjorde ett kap då jag hittade ett par sandaler för 70% off. Så glad! I eftermiddag blir det playdate med Carolin och hennes värdbarn, och efteråt skall jag och barnen se Hitta Doris på bio. Blir en mysig dag. Sedan är det bara två dagar kvar, sedan åker min familj på semester och jag har en vecka i huset för mig själv - skall bli skönt att få ledig även om omständigheterna gjorde mig väldigt besviken.
 
De första dagarna denna vecka har bestått av tennis, karate, köpt böcker och fika. Världens bästa värdbarn, vad jag älskar att spendera tid med dem. ♥ Hoppas ni mår bra där hemma, kram!

Kommentera inlägget här :