Point Reyers Lighthouse / Weekend

publicerat i life in california;
Vilken helg som har sprungit förbi, den var väldigt bra. I fredags kom Carolin hit och vi såg Harry Potter och åt ostbricka och drack vin. I lördags efter vi hade gjort oss iordning hämtade vi Anna ifrån Spanien och Alina ifrån Ukraina. Vi åkte till IKEA och åt lunch innan vi åkte sammanlagt två timmar till kusten, där de har en jättegammal fyr med fantastisk utsikt. Det var så himla vackert. Försökte verkligen fånga det fina på bilder. Vi spenderade en och en halv timme där innan vi åkte hemåt. Jag och Carolin åt middag hemma vid henne innan vi gjorde oss iordning och åkte till Walnut Creek där vi mötte flera vänner då det först blev en bar och sedan krogen. Jättebra kväll! I söndags vaknade jag vid tolv, jag och Carolin åt brunch med svenska pannkakor innan vi gick till hennes pool och spenderade eftermiddagen där med sol, bad och glass. På kvällen blev det hemmalagad middag och film innan jag åkte hem vid elva.
Igår var det Memorial Day här i USA - Vilket är en röddag. Jag började jobba vid tio, jag och barnen gick till parken och lekte där innan vi åkte och åt lunch. Efter lunchen åkte vi till farföräldrarna och spenderade eftermiddagen där med två timmar i deras pool och sedan jacuzzi. På kvällen blev det middag och hemma och disney film innan barnen somnade gott. Efteråt kom Carolin hit och såg film med mig.
Idag sov barnen till sju, så efteråt blev det frukost och göra dem iordning för skolan innan jag lämnade av dem. Efteråt handlade jag innan jag gjorde mina naglar och skypade med Sanna. Efteråt lunchade jag med en vän innan jag hämtade barnen och åkte till Walnut Creek för playdate och läxor. Nu sitter jag med thé och ser lyxfällan, väldigt trött så skall sova så fort det är slut. Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lili:

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
amanda wahlgren

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

Vad otroligt vackert!

Svar: Tack:)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :