monday - sveriges nationaldag

publicerat i life in california;
 Hej, så många dagar har passerat - förlåt. Måndagkväll är  här och jag har precis landat i sängen med thé och godis från Sverige som kom på posten idag ifrån mamma, världens bästa mamma har jag. Dagen har varit bra, jobbade på morgonen. Sedan vi lunchtid mötte jag upp Sara för sushi och sedan en kaffe på starbucks. Hämtade sedan barnen och vi åkte till Blackhawk och köpte present till Carols värdbarn som fyller år i helgen, sedan matade vi ankor och bara myste. Efteråt var det karate och sedan åt vi middag ute i kvällsolen, sådan fin kväll. 

Helgen var jättebra! I fredags efter jobbet hämtade jag upp Carol och vi såg på bio, då vi såg "Me Before You" - som vi grät, verkligen en värd film att se. Efteråt blev det en sleepover. I lördags åkte vi efter frukosten till Walnut Creek där jag handlade en bikini, sedan handlade vi lite mat innan vi åkte till Half Moon Bay där vi spenderade hela kvällen på ett beach-party, en sådan bra kväll var det! Hamnade i sängen sedan vid tre igen, glad över att jag följde med Carol dit. Igår söndag, spenderade jag hela dagen vid Emelie som hade goodbye-party då hon lämnar nästa vecka, så en hel dag i solen vid poolen. Landade sedan trött och glad i sängen.
 
Nu skall jag straxt sova, godnatt Sverige! 

Kommentera inlägget här :