so much love

publicerat i life in california;
so much love from such a little person.

WEEKEND. Igår, fredag - var det jobb. Jobbade på morgonen och började sedan vid tolv, då hämtade jag upp den lilla och grannbarnet och så hade dem playdate här. Sedan var det dags att hämta den äldsta, vi åkte direkt till karate och spenderade en timme där innan vi åkte hem, då jag lagade middag till dem och fick dem redo för kvällen. Vid åtta åkte jag och Carolin till Annon för att äta middag och spelade spel, senare på kvällen gick vi ut i downtown med andra vänner, var en jättebra kväll och landade vid tre hemma vid Annon igen. Idag vaknade jag vid halv tio, senare på morgonen åkte vi till IKEA för att äta mat och köpa godis - kändes som hemma. Vi spenderade eftermiddagen framför Criminal Minds innan jag åkte hem för att jobba. Jag och barnen åt middag tillsammans innan vi så film, väldigt mysig kväll. Efter att de hade lagt sig har jag suttit och sett tre avsnitt Grey's och har nu landat i sängen, ett avnitt till och sedan skall jag sova. Kram Sverige! ♥
 

Kommentera inlägget här :