new shirt

publicerat i new in;
t-shirt - 19$ charming charlie's
Hej världen. Jag tänker, alldeles för mycket. Vilket har lett till att jag har haft en svacka. För hur kan man inte tänka på framtiden när jag är där jag är? Framtiden har varit planerad fram tills nu, tills jag är en au pair. Men snart måste man börja tänka framåt, på utbildning och jobb - bostad och familj. För, jag tänker alldeles för mycket överlag. Vilket leder till att tankarna är tusen och känslorna överallt.
Hur som helst - onsdag idag! Jag har precis kört den äldsta till camp, ser på grey's nu. Börjar inte förrän halv tre så har några timmar för mig själv. De senaste tre dagarna har bestått av camp och karate, kvällarna har tillbringats med Carolin, promenad och Criminal Minds. Så glad att jag har den tjejen i mitt liv! ♥ Veckan kommer bestå av det samma, camp och karate. Sedan är jag själv hemma i helgen då familjen är borta - skall sova ut och så blir det utgång! En bra vecka! Kram
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma -Merakibeauty.se:

fin nu till sommaren :)

Svar: Tackar :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :