L U S H

publicerat i life in california;
7$ - LUSH
FRIYAY. Det har varit en bra fredag hittills. Jag jobbade imorse, sedan spenderade jag förmiddagen med att måla naglarna och se Criminal Minds. Sedan vid tolv hämtade jag upp den lilla, vi åkte och åt lunch ute och sedan en starbucks innan vi hämtade min äldsta, då vi väl hemma spelade ett Hitta Doris Memory spel, innan jag hjälpte dem att göra sig iordning innan de åkte iväg med min värdpappa. Nu är jag ledig tills nästa söndag - nio dagar. Jag började min ledighet med att åka till Goodwill, där man kan skänka kläder. Sedan åkte jag förbi Stoneridge och gick in på lush och köpte en badbomb och fick ett test på en ansiktsmask. Kom hem för en stund sedan - skall göra mig lite middag, se på en dokumentär min bästavän tipsade om innan jag senare ikväll åker iväg för att se på Conjuring 2, blir en bra kväll! Hoppas ni mår fint, kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josephine Asplund:

Hoppas du får en fin dag! Kram<3

Kommentera inlägget här :