off-monday

publicerat i inspiration, life in california;
 lyssnat på denna låten dagligen i tre veckor. jag ä l s k a r den!
 
Hej världen. En ledig måndag med barnen har nu passerat. Dagen började sju imorse med frukost. Sedan så har de en pysselbox som kommer varje månad, denna månad var det att göra sin egen skattkista och skattkartor så vi gjorde det närmare 1½ timme. Barnen var lyriska över att i min skatt låg det en varsin chokladpeng, inte ofta det händer sådär nio på morgonen, haha! Efteråt landade vi i soffan och såg Ice Age innan vi intog lunch och åkte till Carol för playdate. En playdate på nästan tre timmar som bestod av massa lek och spela spel. Sedan åkte vi till deras farföräldrar för att plocka upp min värdpappas gamla Star Wars leksaker mina värdbarn älskar Star Wars..) och lekte där i över en timme innan vi landade hemma för bad och sedan middag. En bra dag med barnen var det, sådana här dagar är perfekta att ha emellanåt!
 
Jag sitter nu och ser Law & Order och precis målat naglarna med ett nytt lack jag köpte i helgen. Snart blir det att krypa ner i sängen, jobb vid halv sju väntar imorgon. Sedan träffa Carol innan jobb på eftermiddagen igen. På tal om ingenting - min kropp gör så ont idag efter skidåkningen igår, haha. Träningsvärk i hela kroppen! Hoppas er måndag var bra ♥ Kram!

Kommentera inlägget här :