weekend - i love you

publicerat i life in california, new in;
t-shirt köpt i helgen från francesca's - 10$
 
Hej världen. Tänkte skriva ett inlägg innan det är dags att hämta barnen ifrån skolan. Som sagt - så började skolan i måndags. I måndags var det bara en halvdag, så efteråt blev det pannkakor i solen, handla kläder till barnen då de fick välja, fika på starbucks och sedan karate. Var en fin dag. Igår efter skolan blev det läxor, monopol och sedan lek hela eftermiddagen, innan det blev middag ute i solen igen och ja sedan la barnen på kvällen. Idag jobbade jag på morgonen, sedan mötte jag upp Sara för kaffe och prat. Skall nu äta något till lunch och sedan blir det läxor och karate i eftermiddag, jag skall även lägga barnen ikväll med. 
 
Helgen var iallafall jättebra. I lördags blev det brunch med Sherri och sedan en promenad i downtown, innan jag åkte hem och hade min äldsta. Vi fikade och spelade spel. På kvällen följde jag med min värdfamilj ut på middag, var mysigt att bara umgås med alla. I söndags blev det en heldag med min värdmamma och värdbarn. Vi hälsade på hästarna jag hjälper till med, sedan blev det lunch ute innan vi spelade bowling. Efter bowlingen blev det glass i solen och sedan middag ute på altanen tillsammans. Jättebra och mysig dag!
 
Nu blir det lunch - kram!
 

Kommentera inlägget här :