she's the best.

publicerat i life in california;
Hej världen. I lördags vid två åkte jag på goodbye partty för Marcus, dit kom även Carolin som åkte ifrån Monterey hit. Vi spenderade hela eftermiddagen där innan vi åkte hem och åt pizza med min familj. Efteråt åkte vi till Danville för piano bar där vi var i några timmar med bra musik och sällskap, innan vi landade hemma vid ett och såg ett avsnitt Criminal Minds innan vi somnade. Imorse när jag vaknade skypade ja med mamma, sedan åt jag och Carolin frukost i sängen innan jag åkte på aupair-möte. Efteråt mötte jag Carolin för lunch i Danville, sedan blev det fix innan vi avslutade kvällen med glass tillsammans. 
Jag har nu varit hemma i en timme och har storstädat rummet. Landat nu i sängen med lite kvällsmat och skall påbörja att se nya säsongen av Law&Order - favorit! Hoppas ni mår fint, kram!
 

Kommentera inlägget här :