she's my sunshine

publicerat i life in california;
Hej världen. En bra vecka har snart sprungit förbi! I onsdags var jag med Anna under dagen, blev en fika och prat. På kvällen mötte jag upp Sara för sushi och mys, som jag kommer sakna den människan när hon åker till Sverige igen. Igår blev det en lugn morgon hemma, färgade håret och drack thé. Sedan på eftermiddagen åkte vi till San Francisco där vi träffade Carolin, då hon kom med flyg från semester. Vi besökte Dolores Park och åt sedan middag på en italiensk restaurang. Så himla mysigt att umgås med bästa Carolin efter tio dagar ifrån varandra, då det är det längsta vi varit ifrån varandra på nästan två år! 
Idag gick jag upp vid åtta, åt frukost och åkte sedan till stallet där jag spenderade nästan tre timmar. Har nu fixat lite hemma, ätit lunch och druckit godaste is-mocka min värdmamma gjorde till mig. Skall senare möta upp Anna och umgås. KRAM!
 

Kommentera inlägget här :