s a t u r d a y

publicerat i life in california;
Lördag. Min dag började med att mina hjärtan hoppade in i min säng, satt och filosoferade ut genom fönstret och myste. Sedan blev det musik i köket då vi gjorde pannkakor och sedan åt med jordgubbar och chokladmjölk att dricka. Efteråt blev det monopol spel i en timme innan min värdmamma tog över. Har nu målat naglarna och skypat med familjen i nästan två timmar. Alltid lika mysigt! ♥ Om en stund skall jag äta lite lunch, innan jag åker till ett goodbye party för en vän som åker hem ikväll. Sedan blir det sleepover med Carol som är här i helgen.
Imorgon blir det aupair möte sedan umgås med Carol, sedan blir det bara jobb fyra dagar nästa vecka innan jag åker till Carol och det även blir COLDPLAY KONSERT! Så himla taggad på att gå på det. Kram!

Kommentera inlägget här :