GOOGLE

publicerat i life in california;
 
 Hej världen. En amazing helg har passerat! I fredags åkte jag och Anna och lyssnade på musik vid blackhawk, sedan åkte vi till pianobar där vi mötte upp andra vänner och spenderade resten av kvällen där. I lördags mötte jag upp Sherri för starbucks, sedan åkte vi tillsammans med Annon till Walnut Creek, där vi åt jättegod sushi och sedan såg vi filmen Bad Moms på bio, jätterolig film som alla bör se. Sedan blev det en film hemma innan vi somnade. Idag efter vi hade ätit frukost, åkte vi till Palo Alto, sydväst om var jag bor. Där besökte vi google och facebook. Google var verkligen ett minne, de hade cyklar man fick låna att cykla runt på över allt. Sedan åkte vi till Stanford Mall, där de blev lite shopping och middag. Landade sedan hemma och umgicks med min värdmamma en stund. Skall nu se Criminal Minds och dricka thé innan jag kryper i säng. 
En ledig vecka väntar då barnen är vid farföräldrarna med min värdpappa, så veckan består av stallet, träffa vänner, organisera hemma med mera. Blir en bra vecka! KRAM

Kommentera inlägget här :