enjoy your days.

publicerat i food, life in california, new in;
förra helgen inhandlades denna tröja med djup rygg ifrån francesca's - 34$! jag älskar den.

Hej allihopa. 
Första skolveckan har passerat - sedan jag skrev sist har jag jobbat och varit i stallet. Jag har även umgåtts med Sara då vi åt donut till frukost. Men barnen har jag varit på karate, lekt hemma och lagat pizza. Igårkväll efter ja hade slutat jobba mötte jag upp några vänner, kvällen blev spontant en biokväll då vi så Lights Out - en fruktansvärt bra skräckfilm som alla borde se som gillar skräckfilm, läskig från början till slut.
 
Idag mötte jag upp Annon, vi åkte till Walnut Creek och åt sushi till lunch och promenerade runt. Sedan blev det en kaffe innan vi skildes åt. Väl hemma lagade jag hemmagjord potatismos till middag och njöt då det smakade som mammas. Senare åkte jag till Sideboard där jag mötte några vänner, för min del blev det jordgubb/rabarberpaj vilket smakade som Sverige. Sedan gick vi till pianobar någon timme. Nu är jag hemma och skall se Criminal Minds innan det blir läggdags, imorgon väntar goodbyeparty för bästa Sara och sedan jobbkväll. Blir en bra dag! KRAM
 
 
 

Kommentera inlägget här :