calvin klein + vs

publicerat i new in;
sport bh - 20$ victoria's secret | trosor - 5$ (org.25$) calvin klein
Hallå allihopa! Här kommer bilder på vad jag handlade igår när vi var vid Stanford Mall. Har letat efter en liknande sportbh med sådan rygg i månader, och jag hittade äntligen en som liknande den jag egentlien ville ha men var femtio dollar dyrare. Så äntligen har jag en som jag trivs i.
Idag sov jag verkligen ut. Vaknade vid halv tolv och åt en god frukot, sedan åkte jag till affären och handlade, tvättade och städade mitt rum. Efteråt hjälpte jag min värdmamma att rensa och organisera barnens kläder. När jag var klar åkte jag till stallet och var där i två timmar och umgicks med hästarna. Efteråt lagade jag middag ch åt tillsammans med min värdmamma, vilket var väl uppskattat! Skall nu ta mig lite thé, pyssla om mina naglar och se på en film! Imorgon blir det träning och umgås med vänner. Hoppas ni mår fint, kram!

Kommentera inlägget här :