b e s t

publicerat i life in california;
favorite girls ♥
Helgen har passerat och det känns tomt. Carolin har flyttat så jag har inte längre henne tio minuter bort. Men helgen var iallafall jättebra - lördagen bestod av brunch med några tjejer, sedan åkte vi till en av tjejerna och hängde vid hennes pool innan det blev en utgång på kvällen, jättebra dag! I söndags så kom Carolin och Anna hit, jag gjorde deras naglar innan vi åkte och åt lunch. Efteråt spelade vi minigolf i mörkret med endast neonlampor, jättekul var det. Sedan blev det glass, musik i parken och sedan hejdå av min favorit.
Igår började en ny arbetsvecka, vi bestämde oss för att ha en lun dag så efter camp vid tolv åt vi lunch ute, spelade tennis, såg på Harry Potter och var vid bokhandel. Idag när jag hade lämnat av barnen åkte jag till stallet och myste med hästarna. Sedan hämtade jag barnen, vi lekte hemma tills vi åkte på karate. Åt sedan en god middag ute i kvällsolen med min värdmamma och barnen. 
 
Sitter nu med thé och jordgubbar och ser Criminal Minds, imorgon är den min lillas födelsedag så blir en mysdag. Kram!
 
 

Kommentera inlägget här :