sunny day

publicerat i life in california;
two more pictures from yesterday.
 
S Ö N D A G. Hela söndagen har nästan passerat och snart är det dags att sova inför en ny arbetsvecka. Idag har det varit en lugn dag med 30 grader i luften. Jag vaknade vid tio och hade sedan barnen i 1½ timme, vi gick ´till parken och kastade freesbee. Efteråt tog jag min dator och åkte till starbucks, men massor av plugg hängandes över mig tillbringade jag 4 timmar där - med en hel del plugg avklarat. Kändes bra efteråt att ha tagit tag i en del. Efteråt åkte jag hem och städade rummet, bytte lakan och tvättade massor av kläder - allt för att få ut allt pollen. Allergierna har varit fruktansvärda så vill iallafall ha ett rum som jag inte behöver plågas allt för mycket. Har under kvällen umgåtts med min familj, vi har grillat och suttit ute och pratat, en jättemysig kväll. Sitter nu med thé och lite godis jag köpte idag och ser serier. Snart dags att sova - KRAM!

Kommentera inlägget här :