springbreak

publicerat i life in california;
Hej världen. Jag har varit mer död än levande de senaste tre dagarna - weekendclass tog verkligen all energi av mig. Men när jag vaknade kvart i åtta (min lilla sov länge!) så kände jag mig rätt pigg äntligen. Vi hade en mysig men snabb morgon, lämnade av honom vid nio på tennis-camp och åkte sedan och köpte mig en kaffe. Har nu under morgonen druckit kaffe, sett på youtube och tagit en dusch. Straxt skall jag åka och hämta upp barnen, sedan till simning, efteråt karate. Blir en bra dag!
Igår var det en lång dag. Lämnade av den lilla på tennis och den stora på karate. Pluggade sedan två timmar. Hämtade barnen och åkte hem och åt lunch. Sedan lekte vi innan jag åkte iväg med den äldsta på playdate. Jag satte mig sedan och pluggade två timmar till innan jag hämtade den äldsta och lämnade honom vid farföräldrarna då han skulle på sleepover. Sedan hem och äta middag med min värdmamma och den lilla, pratade och spelade spel. Var en bra dag trots att jag var så otroligt trött!
 
Nu skall jag göra mig ordning och sedan åka och hämta barnen! Kram
 

Kommentera inlägget här :