springbreak weekend

publicerat i life in california;
Detta hängde på IKEA idag - kändes mig hemma för en sekund 
Hej allihopa! Så har ännu en helg sprungit förbi. Min värdfamilj har varit borta i helgen så jag har haft huset för mig själv. I fredags blev det utgång med tjejerna, blev en lyckad kväll! Vaknade igår med lite huvudvärk och slog mig ner i soffan med frukost. Såg flera avsnitt serie innan jag tvättade och plockade iordning i huset. Sedan kom vänner hit och vi åt pizza och hade sedan en spelkväll, spelade spel såsom clue och monopol - var en jättebra kväll. Landade i sängen vid midnatt och skypade med Sanna innan jag somnade. Imorse vaknade jag vid halv elva, åt frukost med vännerna innan vi hämtade upp två andra och åkte till IKEA och åt lunch. Lika gott som vanligt med köttbullar. Hushållsost och choklad fick även följa med mig hem. Åkte hem och satte mig och pluggade engelska. Blev klar med en uppgift innan jag åt middag med min värdfamilj som kom hem ikväll. Sitter nu och dricker thé, äter choklad och ser serie. Skall krypa i säng snart för imorgon väntar en ny arbetsvecka, tillbaka till skolan för barnen! KRAM
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

hej jag är också au pair. och ska bestämma klasser att läsa. vad läser/ har du läst? kan du berätta om det? :9

Svar: Absolut - kan göra ett inlägg om det :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :