sideboard

publicerat i au pair-tips, food, life in california;
En mysig söndag har passerat. Vaknade vid nio, skypade sedan med bästavännen och sedan pappa innan jag gjorde mig iordning och plockade upp Carol. Jag och Carol åkte till Danville Downtown och strosade runt innan vi hamnade på sideboard för brunch. Jättegod kycklingmacka och otroligt god apelsin/mango dricka blev det för min del. Sen åkte vi till Target innan vi hamnade vid Carol en stund. Blev en starbucks för oss innan jag sedan åkte hem. Väl hemma blev det plugg för min del, gjorde klart en uppgift innan jag åt middag och såg på skräckfilmen "HUSH" med lite popcorn efteråt. Nu skall jag dricka thé innan jag skall krypa ner i säng, imorgon väntar en ny arbetsdag med barnen - KRAM!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Renée Risberg:

Låter som en jättehärlig dag! Jag har svarat på din fråga i ett inlägg på min blogg :)

Svar: Tack för länken :) önskar dig all lycka!
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :