saturday with my boys.

publicerat i life in california;
 
...Och dagarna traskar på, snart har jag semester igen. På torsdag åker jag till Mexico i fyra dagar. Ser så himla mycket fram emot det. Lördagen har nu passerat och jag har nu tagit helg. I torsdags fick jag sovmorgon, så jag sov till elva, mötte sedan upp Carol för en starbucks innan jag hämtade barnen och åkte till Walnut Creek för playdate och läxor. Igår hade jag båda barnen fram tills åtta, sedan hade jag den lilla tills halv tolv. Hade en mysig morgon med varm choklad då det regnade, spelade spel och åt sedan lunch. De tre timmarna själv efteråt spenderade jag med serie och thé. Sedan var det playdate här hemma med deras kompis, tre pojkar = crazy. Men var bra timmar. På kvällen mötte jag upp en vän för middag, var jättetrevligt. 
 
Idag har jag jobbat! Vid halv tolv åkte jag med barnen och Carol till Oakland ZOO. Var en jättebra dag där med härligt väder, såg massor av djur och åkte tåg. Sedan åkte vi tillbaka till hemstaden, åt glass, hyrde film och köpte pizza! Väl hemma blev det en myskväll med pizza, filmen Alvin och gänget och popcorn innan de la sig. Jag har efteråt sett film, ätit svensk choklad (tack mammi) och skall straxt sova. Imorgon väntar en ledig dag! KRAM

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lydia:

Spännande!

Svar: Ja ! :)
amanda wahlgren

2:a kommentar, skriven , av Renée Risberg:

Åh så mysigt! Låter jättehärligt. Längtar jättemycket tills jag ska åka som au pair i augusti! :)

Svar: Stort lycka till! :)
amanda wahlgren

3:e kommentar, skriven , av Amira Masalin:

Bara 78 dagar kvar för mig tills jag åker till usa som au pair... Oerhört taggad!! :-) Har läst din blogg ett tag nu och du verkar vara en riktigt mysig och driftig au pair :-)
En fråga bara, hur ofta pratade du med din värdfamilj innan du åkte till USA?

Svar: svarar i din blogg!
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :