f r i d a y.

publicerat i food, life in california;
 breakfast with sara this week.

Friday. Veckan har traskat på rätt bra, jobbet har bestått av playdate, karate, läxor och skratt. När jag inte har jobbat har jag pluggat engelska, träffat Sara, tränat, bakat chokladbollar, träffat Emelie och hennes vän och sett massor av serier. Veckan har i princip varit som alla andra veckor, sådär lagom mycket att göra och bra dagar. Men ingen helg blir det för min del. Jag har weekendclass denna helg, så i eftermiddag åker jag in till San Francisco och har klasser till tio ikväll. Sedan upp sex imorgon för att åka in igen och ha klasser på lördag i tolv timmar. Samma sak på söndag - då det blir klasser i nio timmar. Så skall spendera min helg i SF på weekendclass. Lär vara rätt trött efteråt, men känns bra att få tre credits för en helg. Så nu blir det en powernap, sedan göra mig iordning för att åka in till SF. Ha en fin helg - kram!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

gott :D

2:a kommentar, skriven , av jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

mumms

Kommentera inlägget här :