helg med svenska tjejer

publicerat i life in california;
 
Hej allihopa! Ännu en helg har passerat vilket gick alldeles för fort. Men det har varit en bra helg!
I fredags efter jag slutade jobba så mötte jag upp Matilda och åkte och spelade bowling igen, då det blev lika sist. Jag förlorade med fyra poäng, var så himla arg, haha. Sedan åkte vi hem till mig och såg på Bert och bara va. Somnade inte förrän vid tre på natten och vaknade nio igår. Vi åkte då till Emelie och bakade kanelbullar, innan jag skjutsade hem Matilda och jag åkte hem. Väl hemma var det dags för kvällsjobb, då jag gav barnen bad innan vi satte oss i bilen och åkte till CPK för middag. Var en jättemysig middag med barnen, innan jag la dem hemma och sedan åkte och hämtade Sanna som skulle komma över på sleepover. Sanna och jag spelade Bean Boozled och vi skrattade så himla mycket. Sedan såg vi film och pratade fram tills fyra på morgonen. Idag vaknade vi vid tio, vi åt god frukost och färgade Sannas hår innan vi åkte och plockade upp Matilda. Det blev starbucks innan jag hade mitt LCC-möte då det var halloween tema och jag var utklädd till en cupcake. Vi styrde sedan bilen till Walnut Creek för middag innan vi sa hejdå och jag åkte hem. Mina fina vänner, tack för en bra helg ♥
 
Sitter nu och dricker thé och skall se Solsidan innan jag skall sova, är så himla trött så blir isäng tidigt ikväll! Kram
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Mitt namn är Ebba och jag är en au pair i californien men i Palm springs! Vart bor du? Snälla skriv till mig på fb: Ebba Alkehag! :)

Kommentera inlägget här :