tisdag.

publicerat i life in california;
Jag måste visa er en present jag fick av Carolin igår. Jag har så länge velat testa dessa, vilket hon noterat och gav till mig. Så himla äckliga smaker. Men en roligt spel att göra med sina vänner. Ser fram emot att spela med Carolin, haha ♥
 
Tisdag. Om man bortser ifrån att vädret är fantatiskt här just nu så har jag hatat livet rätt väl idag. Igår vaknade jag upp med halsont och hosta, försökte göra allt för att det skulle försvinna. Men när jag vaknade upp idag vid halv sju, så kände jag bara nej nej nej. Hostade så fruktansvärt och halsen var som taggtråd, huvudvärken hade även kommit. Dock feberfri. Jobbade tre timmar på morgonen innan min värdmamma gav mig ledigt till tre och jag slocknade i sängen och vaknade vid två, efter fyra timmar. Fortfarande lika ont överallt. Tog den lilla till karate, hem och laga mat och ta hand om båda barnen tills läggdags. Upptäcker att febern har krypit sig på. Just nu känner jag bara fan. Jag avskyr att vara sjuk, för jag vet att jag måste vila - men jag får såna skuldkänslor över jobbet. Det känns som jag sviker min värdfamilj, vilket jag innerst inne vet att jag inte gör. Men att inte kunna göra jobbet till hundra procent, att behöva vila, är inte vad jag vill. 
 
Jag skall krypa i säng nu, hoppas på att febern åtminstonde är borta tills imorgonbitti. Skall endast köra barnen till camp så har sovmorgon, tack vare min värdmamma. Kram på er!

Kommentera inlägget här :