brunch

publicerat i life in california;
I lördags åt jag brunch med tre vänner i grannstaden. En mysig lördagmorgon.
 
Hej världen. En helg har nu passerat. Det har varit en bra helg på många vis men även en jobbig händelse dök även upp. Jag förlorade min plånbok. Men jag har verkligen lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig göra om det. Men iallafall - på lördagen började jag med brunch med tre vänner. Sedan umgicks jag lite med min värdmamma och barnen på eftermiddagen då jag ännu var väldigt hostig och inte kunde följa med de andra och haika. På kvällen umgicks jag med Sofie och åt på restaurang, sedan var vi vid henne och såg melodifestivalen och åt popcorn.
Igår hade jag aupair-möte, vi spelade bowling och för en gång skull gick det bra för mig. Sedan åt vi på cheesecake factory tillsammans. Umgicks lite med Felicia och Sofie innan jag åkte hem. Var bara hemma under kvällen och såg flera avsnitt Grey's Anatomy då jag hade noll energi kvar.
 
Idag har jag jobbat på morgonen sedan gjorde några ärenden. Jobb i eftermiddag väntar. Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

2:a kommentar, skriven , av fanny:

Usch vad tråkigt att du blev av med din plånbok :( <3

Kommentera inlägget här :