my home will be in california

publicerat i before USA;

Jag har ett sådant glädjerus. Och jag är så glad över att kunna skriva detta, jag har funnit min värdfamilj!
Jag har inte skrivit ut detta, men jag har haft kontakt med en familj i en vecka och imorse vaknade jag av det glädjande beskedet att dem vill ha mig som deras aupair. Det är äntligen min tur att få åka till USA! Jag kommer att bo i en liten stad i Kalifornien vilket verkar vara ett underbart ställe. Så den tioende november är mitt avresedatum. Då lämnar jag Sverige för ett helt år i USA. 43 dagar tills dess. Jag kan inte beskriva min glädje.

Imorgon skall jag ringa Cultural Care och se till att matchningen går igenom även i systemet. Sedan skall alla förberedelser påbörjas. Och jag är så glad över att få dela med mig av denna resa jag nu påbörjar!

För nu är det verkligen på riktigt. Nu är det jag som skall få leva min dröm som aupair!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese B:

Ska bli så kul att få följa ditt äventyr i USA. Vad spännande med Kalifornien! Du kommer att få vara med om så mycket kul. Tänk alla vänner runt om i världen du kommer att få! Kramar Therese

Svar: Vad härligt att du vill läsa och följa min resa! Så glad över att du stöttat mig i detta :) Kramar!
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :