new york city

publicerat i new york - aupair school;


Det är helt oförklarligt vilken fantastisk eftermiddag och kväll jag har haft. Efter att vi hade lektioner tills två så åkte vi in till New York City. Där fick vi en guidad rundtur på nästan tre timmar, Vi hann se så mycket som frihetsgudinnan (bild kommer), time square, central park med mera. Sedan var det lite shopping! Jag inhandlade OPI-nagellack (halva priset!) och en ny plattång då min gick sönder på resan hit i flyget. 
 
Imoegon flyger jag vidare till Kalofornien och resan kommer ta 6,5 timme. Jag är jättenervös för att träffa min värdfamilj imorgon ikväll (lördag morgon svensk tid)! Men jag är samtidigt så spänd och glad - för det är detta jag väntat på! 
 
Nu måste jag sova. Ska upp om fem timmar! Godnatt alla! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fanny:

AVIS! <3

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Spännande! Stort lycka till! :)

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

åh! Så glad för din skull, du anar inte! <3

Kommentera inlägget här :